Tärkeää tietoa liittyen koronavirukseen
EVÄSTEIDEN KÄYTTÖ
Evästeiden avulla parannetaan sivuston toimivuutta ja sivuston sisältöä. Evästeiden avulla kerätään tietoa sivuilla vierailuista ja tallennetaan tietoa joka sallii meidän luoda uusia ominaisuuksia kuten vertailutyökalun. Evästeet eivät tallenna henkilökohtaisia tietoja. Löydät lisää tietoa evästeistä Yksityisyydensuoja sivulta.

30.3.2020

TIEDOTE AUTOKARIN ASIAKKAILLE!

Autokarin 30-vuotisen taipaleen varrelle on mahtunut monenlaista, mutta tämä tilanne on meillekin uutta. Palvelemme sinua jatkossakin parhaalla mahdollisella tavalla ja parhaan mahdollisen ammattitaitomme mukaan. Kaikki palvelumme toimivat normaalisti.

Tuomme auton kotiisi VELOITUKSETTA! Meillä on varastossa yli 200 autoa, joita voit käydä katsomassa meidän nettisivuilta myös kotisohvaltasi. Jos tulee kysyttävää voit soittaa automyyjille puh. 020 747 9920.

Asiakaspalvelumme palvelee sinua kaikissa autoasioissasi. Ota yhteyttä puhelimitse, sähköpostilla tai chatissa.

Toimipisteemme ovat avoinna seuraavasti:
Varkaus ark klo 9-18, la 10-14
Pieksämäki klo 9-17, la 10-14
Jyväskylä klo 10-18, la 10-14

VARKAUS PIEKSÄMÄKI

Otamme asiakkaidemme ja työntekijöidemme turvallisuuden ja terveyden erittäin vakavasti. Alla kerromme sinulle toimenpiteistä mitä teemme osaltamme, jotta autokaupoille tulo on turvallista myös jatkossakln.

• Emme kättele asiakkaitamme, mutta tervehdimme teitä sitäkin suuremmalla hymyllä.
  • Olemme tehostaneet siivousta. Siivouspalvelumme huoltavat tiloja tehostetusti THL:n ohjeiden mukaan.
  • Olemme tehostaneet hygieniaa ja käsienpesua.
  • Olemme tehostaneet pintojen pyyhkimistä asiakaspisteissä.
  • Pyyhimme pintoja asiakastapaamisten välissä.
  • Kaikissa asiakaspisteissämme on saatavilla käsidesiä.
  • Käytämme kertakäyttökäsineitä käsitellessämme autoja.
  • Puhdistamme ja desinfioimme esittelyautot jokaisen käytön välillä.
  • Desinfioimme autojen kosketuspinnat suositetuilla tuotteilla linjassa viranomaisten suositusten mukaisesti.
  • Puhdistamme maksupäätteet käyttöjen välillä.
  • Henkilökuntamme ei tule flunssanoireisena töihin, vaan pysyttelee kotona annettujen ohjeiden mukaan.

Kiitos ymmärtämyksestä. Otamme erittäin vakavasti luottamuksenne palvelujamme kohtaan ja haluamme palvella teitä mahdollisimman hyvin. Olette meille arvokkaita!

OTA YHTEYTTÄ VARAA KOEAJO